Navodila za samostojno delo v marcu 2020

Draga učenka in učenec,

dober dan.

 

Zaradi varnosti in zdravja vseh nas bomo delali na daljavo. Z doslednim upoštevanjem navodil bo vsak na svoj način pomembno prispeval k čim boljši rešitvi za se in za vse okoli sebe. Upam, da se čimprej spet vsi zdravi zberemo v naši učilnici v šoli, do takrat pa računam na tebe, da boš delo, kot vedno 😊, opravil vestno in odgovorno.

 

V tem času ne bomo mogli opraviti načrtovanih pisnih in ustnih ocenjevanj zato napovedujem ocenjevanje tega doma opravljenega samostojnega dela po kriterijih, ki jih že poznaš, najdeš jih pa tudi v spletni učilnici. Tako ti bo lažje, ko se vrnemo k pouku v šoli, da ne bo takrat preveč ocenjevanj na kupu. Želim ti uspešno učenje doma in v naravi.

 

Navodila za delo v naslednjih dveh tednih

 

NARAVOSLOVJE 6 razred

S snovjo smo prišli vse do korenine. S pomočjo učbenika pisno odgovori na naslednja vprašanja in reši naloge. V zvezek prepiši naslov in vprašanja ter nanje pisno odgovori.

 

RASTLINE NE PORABIJO VSE HRANE SPROTI

Učbenik, str. 61 do 62.

  1. Opiši založne (rezervne) snovi (kako nastanejo, zakaj jih rastlina potrebuje in kje jih hrani).

 

  1. Kako dokažemo založne snovi (škrob, olje) v založnih tkivih rastlin?

 

  1. Opiši razliko med enoletnicami in trajnicami.

 

  1. Razloži pomen fotosinteze, celičnega dihanja, izmenjave snovi z okoljem, transporta snovi in preprečevanja izgube vode za preživetje posamezne celice in rastline kot celote.

 

ORGANIZMI SE RAZMNOŽUJEMO

Učbenik, str. 66 do 71.

  1. Zakaj se razmnožujemo?

 

  1. Opiši osnovne razlike med spolnim in nespolnim razmnoževanjem rastlin ter prednosti in slabosti obeh.

 

  1. Naštej in opiši primere nespolnega razmnoževanja rastlin v naravi.

 

  1. Opiši in nariši osnovno zgradbo cveta.

 

Delo je načrtovano za štiri šolske ure.

Snov ponovite in utrdite s pomočjo iučbenikov. Še več nalog pa najdete v spletni učilnici naravoslovje 6.

Če imate težave z AAI prijavo se, lepo prosim, preko e pošte obrnite na go. Natašo Vnučec (natasa.vnucec@slivnica.si) ali go. Natašo Čede (natasa.cede@slivnica.si).

 

NARAVOSLOVJE 7 razred

Nadaljuj s ponavljanjem in utrjevanjem od 4. poglavja dalje – VIRUSI, BAKTERIJE IN GLIVE.

S snovjo smo prišli vse do 9. poglavja RAZMNOŽEVANJE, RAST IN RAZVOJ ŽIVALI. S pomočjo učbenika pisno odgovori na naslednja vprašanja in reši naloge.

 

V zvezek prepiši naslov in vprašanja ter nanje pisno odgovori.

 

9_RAZMNOŽEVANJE, RAST IN RAZVOJ ŽIVALI

Učbenik str. 137 do 144.

 

  1. Opiši osnovne  značilnosti  nespolnega  in  spolnega  razmnoževanja  živali  ter  prednosti spolnega razmnoževanja živali.

 

  1. Opiši na  konkretnem  primeru  nespolno razmnoževanje pri enoceličarjih.

 

  1. Opiši primere spolnega  razmnoževanja  spolnega vedenja pri mnogoceličarjih (večje skupine).

 

  1. Kje nastajajo spolne celice in kaj je oploditev?

 

  1. Kaj vsebuje oplojeno kokošje jajce?

 

  1. Kako živali rastejo in se razvijajo?

 

  1. Opiši osebni  razvoj  živali  (embrionalni  in postembrionalni  razvoj  –  neposredni  in posredni)  in  preobrazbo (popolna,  nepopolna preobrazba) na primerih opisanih v učbeniku.

 

Delo je načrtovano za šest šolskih ur.

Snov ponovite in utrdite s pomočjo iučbenikov. Še več nalog pa najdete v spletni učilnici..

Če imate težave z AAI prijavo se, lepo prosim, preko e pošte obrnite na go. Natašo Vnučec (natasa.vnucec@slivnica.si) ali go. Natašo Čede (natasa.cede@slivnica.si).

 

BIOLOGIJA 8 razred

 

S snovjo smo v 8. a razredu prišli vse do centralnega živčnega sistema, v 8. b pa do hormonskih žlez.

BIOLOGIJA 8. A

S pomočjo učbenika od strani 72 do 77 pisno odgovori na vprašanja PREVERI SVOJE ZNANJE do devetega vprašanja.

V zvezek prepiši vprašanja ter nanje pisno odgovori.

 

BIOLOGIJA 8. B

S pomočjo učbenika od strani 78 do 79 pisno odgovori na vprašanja PREVERI SVOJE ZNANJE od devetega do 15. vprašanja.

V zvezek prepiši vprašanja ter nanje pisno odgovori.

Delo je načrtovano za tri šolske ure.

Snov ponovite in utrdite s pomočjo iučbenikov. Še več nalog pa najdete v spletni učilnici..

Če imate težave z AAI prijavo se, lepo prosim, preko e pošte obrnite na go. Natašo Vnučec (natasa.vnucec@slivnica.si) ali go. Natašo Čede (natasa.cede@slivnica.si).

 

BIOLOGIJA 9 razred

 

Nadaljuj s ponavljanjem in utrjevanjem od 4. poglavja dalje – RAZNOLIKOST OSEBKOV.

S snovjo smo prišli vse do 7. poglavja EVOLUCIJA JE TEMELJNA ZNAČILNOST ŽIVEGA. S pomočjo učbenika od strani 67 do 73 pisno odgovori na naslednja vprašanja in reši naloge.

 

V zvezek prepiši naslov in vprašanja ter nanje pisno odgovori.

 

EVOLUCIJA JE TEMELJNA ZNAČILNOST ŽIVEGA

Učbenik str. 67 do 73

  1. Kdo sta oblikovala evolucijsko teorijo, na podlagi česa in kaj sta z njo razložila?
  2. Do kakšnih ugotovitev sta se dokopala?
  3. Na katerih spoznanjih je Darwin utemeljeval svojo razlago o razvoju organizmov?
  4. Kaj je sklepal na podlagi svojih spoznanj?
  5. Na primeru opiši potek naravnega izbora in razloži njegov pomen za evolucijo določene vrste.
  6. Kaj je naravni izbor in kaj vse vpliva nanj?
  7. S primeri pojasni, zakaj lahko v naravi preživijo le nekateri osebki.

 

Delo je načrtovano za štiri šolske ure.

Snov ponovite in utrdite s pomočjo iučbenikov. Še več nalog pa najdete v spletni učilnici..

Če imate težave z AAI prijavo se, lepo prosim, preko e pošte obrnite na go. Natašo Vnučec (natasa.vnucec@slivnica.si) ali go. Natašo Čede (natasa.cede@slivnica.si).

 

KEMIJA 8 razred

 

Nadaljuj s ponavljanjem in utrjevanjem poglavij POVEZOVANJE DELCEV ter KEMIJSKE REAKCIJE.

S snovjo smo prišli vse do 5. poglavja ELEMENTI V PERIODNEM SISTEMU. S pomočjo učbenika od strani 89 do 95 pisno odgovori na vprašanja RAZMISLI IN ODGOVORI ter reši naloge.

 

V zvezek/na list prepiši naslov VIRI ELEMENTOV IN SPOJIN V NARAVI in vprašanja RAZMISLI IN ODGOVORI na strani 92 ter nanje s pomočjo učbenika pisno odgovori.

 

V zvezek/na list prepiši naslov RELATIVNA ATOMSKA MASA, RELATIVNA MOLEKULSKA MASA IN MASNI DELEŽ ELEMENA V SPOJINI in vprašanja RAZMISLI IN ODGOVORI na strani 95 ter nanje s pomočjo učbenika pisno odgovori.

 

Delo je načrtovano za štiri šolske ure.

Snov ponovite in utrdite s pomočjo iučbenikov. Še več nalog pa najdete v spletni učilnici..

Če imate težave z AAI prijavo se, lepo prosim, preko e pošte obrnite na go. Natašo Vnučec (natasa.vnucec@slivnica.si) ali go. Natašo Čede (natasa.cede@slivnica.si).

 

KEMIJA 9 razred

S snovjo smo prišli vse do 3. poglavja ORGANSKE DUŠIKOVE SPOJINE. S pomočjo učbenika od strani 101 do 122 pisno odgovori na vprašanja RAZMISLI IN ODGOVORI ter reši naloge.

 

V zvezek/na list prepiši naslov DUŠIK V ORGANSKIH SPOJINAH in vprašanja RAZMISLI IN ODGOVORI na strani 105 ter nanje s pomočjo učbenika pisno odgovori.

 

V zvezek/na list prepiši naslov AMINI in vprašanja RAZMISLI IN ODGOVORI na strani 110 ter nanje s pomočjo učbenika pisno odgovori.

 

V zvezek/na list prepiši naslov AMINOKISLINE SO GRADNIKI BELJAKOVIN in vprašanja RAZMISLI IN ODGOVORI na strani 116 ter nanje s pomočjo učbenika pisno odgovori.

 

V zvezek/na list prepiši naslov BELJAKOVINE – vloge, zgradba in lastnosti ter pomen v življenju in vprašanja RAZMISLI IN ODGOVORI na strani 122 ter nanje s pomočjo učbenika pisno odgovori.

 

Delo je načrtovano za štiri šolske ure.

Snov ponovite in utrdite s pomočjo iučbenikov. Še več nalog pa najdete v spletni učilnici..

Če imate težave z AAI prijavo se, lepo prosim, preko e pošte obrnite na go. Natašo Vnučec (natasa.vnucec@slivnica.si) ali go. Natašo Čede (natasa.cede@slivnica.si).

 

Pri delu ti želim veliko uspeha 🙂 

 

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja