Navodila za samostojno delo v marcu 2020
Draga učenka in učenec,
dober dan.
Zaradi varnosti in zdravja vseh nas bomo delali na daljavo. Z doslednim upoštevanjem navodil bo vsak na svoj način pomembno prispeval k čim boljši rešitvi za se in za vse okoli sebe. Upam, da se čimprej spet vsi zdravi zberemo v naši učilnici v šoli, do takrat pa računam na tebe, da boš delo, kot vedno 😊, opravil vestno in odgovorno.
V tem času ne bomo mogli opraviti načrtovanih pisnih in ustnih ocenjevanj zato napovedujem ocenjevanje tega doma opravljenega samostojnega dela po kriterijih, ki jih že poznaš, najdeš jih pa tudi v spletni učilnici. Tako ti bo lažje, ko se vrnemo k pouku v šoli, da ne bo takrat preveč ocenjevanj na kupu. Želim ti uspešno učenje doma in v naravi.
Navodila za delo v naslednjih dveh tednih
NARAVOSLOVJE 6 razred
S snovjo smo prišli vse do korenine. S pomočjo učbenika pisno odgovori na naslednja vprašanja in reši naloge. V zvezek prepiši naslov in vprašanja ter nanje pisno odgovori.
RASTLINE NE PORABIJO VSE HRANE SPROTI
Učbenik, str. 61 do 62.
- Opiši založne (rezervne) snovi (kako nastanejo, zakaj jih rastlina potrebuje in kje jih hrani).
- Kako dokažemo založne snovi (škrob, olje) v založnih tkivih rastlin?
- Opiši razliko med enoletnicami in trajnicami.
- Razloži pomen fotosinteze, celičnega dihanja, izmenjave snovi z okoljem, transporta snovi in preprečevanja izgube vode za preživetje posamezne celice in rastline kot celote.
ORGANIZMI SE RAZMNOŽUJEMO
Učbenik, str. 66 do 71.
- Zakaj se razmnožujemo?
- Opiši osnovne razlike med spolnim in nespolnim razmnoževanjem rastlin ter prednosti in slabosti obeh.
- Naštej in opiši primere nespolnega razmnoževanja rastlin v naravi.
- Opiši in nariši osnovno zgradbo cveta.
Delo je načrtovano za štiri šolske ure.
Snov ponovite in utrdite s pomočjo iučbenikov. Še več nalog pa najdete v spletni učilnici naravoslovje 6.
Če imate težave z AAI prijavo se, lepo prosim, preko e pošte obrnite na go. Natašo Vnučec (natasa.vnucec@slivnica.si) ali go. Natašo Čede (natasa.cede@slivnica.si).
NARAVOSLOVJE 7 razred
Nadaljuj s ponavljanjem in utrjevanjem od 4. poglavja dalje – VIRUSI, BAKTERIJE IN GLIVE.
S snovjo smo prišli vse do 9. poglavja RAZMNOŽEVANJE, RAST IN RAZVOJ ŽIVALI. S pomočjo učbenika pisno odgovori na naslednja vprašanja in reši naloge.
V zvezek prepiši naslov in vprašanja ter nanje pisno odgovori.
9_RAZMNOŽEVANJE, RAST IN RAZVOJ ŽIVALI
Učbenik str. 137 do 144.
- Opiši osnovne značilnosti nespolnega in spolnega razmnoževanja živali ter prednosti spolnega razmnoževanja živali.
- Opiši na konkretnem primeru nespolno razmnoževanje pri enoceličarjih.
- Opiši primere spolnega razmnoževanja spolnega vedenja pri mnogoceličarjih (večje skupine).
- Kje nastajajo spolne celice in kaj je oploditev?
- Kaj vsebuje oplojeno kokošje jajce?
- Kako živali rastejo in se razvijajo?
- Opiši osebni razvoj živali (embrionalni in postembrionalni razvoj – neposredni in posredni) in preobrazbo (popolna, nepopolna preobrazba) na primerih opisanih v učbeniku.
Delo je načrtovano za šest šolskih ur.
Snov ponovite in utrdite s pomočjo iučbenikov. Še več nalog pa najdete v spletni učilnici..
Če imate težave z AAI prijavo se, lepo prosim, preko e pošte obrnite na go. Natašo Vnučec (natasa.vnucec@slivnica.si) ali go. Natašo Čede (natasa.cede@slivnica.si).
BIOLOGIJA 8 razred
S snovjo smo v 8. a razredu prišli vse do centralnega živčnega sistema, v 8. b pa do hormonskih žlez.
BIOLOGIJA 8. A
S pomočjo učbenika od strani 72 do 77 pisno odgovori na vprašanja PREVERI SVOJE ZNANJE do devetega vprašanja.
V zvezek prepiši vprašanja ter nanje pisno odgovori.
BIOLOGIJA 8. B
S pomočjo učbenika od strani 78 do 79 pisno odgovori na vprašanja PREVERI SVOJE ZNANJE od devetega do 15. vprašanja.
V zvezek prepiši vprašanja ter nanje pisno odgovori.
Delo je načrtovano za tri šolske ure.
Snov ponovite in utrdite s pomočjo iučbenikov. Še več nalog pa najdete v spletni učilnici..
Če imate težave z AAI prijavo se, lepo prosim, preko e pošte obrnite na go. Natašo Vnučec (natasa.vnucec@slivnica.si) ali go. Natašo Čede (natasa.cede@slivnica.si).
BIOLOGIJA 9 razred
Nadaljuj s ponavljanjem in utrjevanjem od 4. poglavja dalje – RAZNOLIKOST OSEBKOV.
S snovjo smo prišli vse do 7. poglavja EVOLUCIJA JE TEMELJNA ZNAČILNOST ŽIVEGA. S pomočjo učbenika od strani 67 do 73 pisno odgovori na naslednja vprašanja in reši naloge.
V zvezek prepiši naslov in vprašanja ter nanje pisno odgovori.
EVOLUCIJA JE TEMELJNA ZNAČILNOST ŽIVEGA
Učbenik str. 67 do 73
- Kdo sta oblikovala evolucijsko teorijo, na podlagi česa in kaj sta z njo razložila?
- Do kakšnih ugotovitev sta se dokopala?
- Na katerih spoznanjih je Darwin utemeljeval svojo razlago o razvoju organizmov?
- Kaj je sklepal na podlagi svojih spoznanj?
- Na primeru opiši potek naravnega izbora in razloži njegov pomen za evolucijo določene vrste.
- Kaj je naravni izbor in kaj vse vpliva nanj?
- S primeri pojasni, zakaj lahko v naravi preživijo le nekateri osebki.
Delo je načrtovano za štiri šolske ure.
Snov ponovite in utrdite s pomočjo iučbenikov. Še več nalog pa najdete v spletni učilnici..
Če imate težave z AAI prijavo se, lepo prosim, preko e pošte obrnite na go. Natašo Vnučec (natasa.vnucec@slivnica.si) ali go. Natašo Čede (natasa.cede@slivnica.si).
KEMIJA 8 razred
Nadaljuj s ponavljanjem in utrjevanjem poglavij POVEZOVANJE DELCEV ter KEMIJSKE REAKCIJE.
S snovjo smo prišli vse do 5. poglavja ELEMENTI V PERIODNEM SISTEMU. S pomočjo učbenika od strani 89 do 95 pisno odgovori na vprašanja RAZMISLI IN ODGOVORI ter reši naloge.
V zvezek/na list prepiši naslov VIRI ELEMENTOV IN SPOJIN V NARAVI in vprašanja RAZMISLI IN ODGOVORI na strani 92 ter nanje s pomočjo učbenika pisno odgovori.
V zvezek/na list prepiši naslov RELATIVNA ATOMSKA MASA, RELATIVNA MOLEKULSKA MASA IN MASNI DELEŽ ELEMENA V SPOJINI in vprašanja RAZMISLI IN ODGOVORI na strani 95 ter nanje s pomočjo učbenika pisno odgovori.
Delo je načrtovano za štiri šolske ure.
Snov ponovite in utrdite s pomočjo iučbenikov. Še več nalog pa najdete v spletni učilnici..
Če imate težave z AAI prijavo se, lepo prosim, preko e pošte obrnite na go. Natašo Vnučec (natasa.vnucec@slivnica.si) ali go. Natašo Čede (natasa.cede@slivnica.si).
KEMIJA 9 razred
S snovjo smo prišli vse do 3. poglavja ORGANSKE DUŠIKOVE SPOJINE. S pomočjo učbenika od strani 101 do 122 pisno odgovori na vprašanja RAZMISLI IN ODGOVORI ter reši naloge.
V zvezek/na list prepiši naslov DUŠIK V ORGANSKIH SPOJINAH in vprašanja RAZMISLI IN ODGOVORI na strani 105 ter nanje s pomočjo učbenika pisno odgovori.
V zvezek/na list prepiši naslov AMINI in vprašanja RAZMISLI IN ODGOVORI na strani 110 ter nanje s pomočjo učbenika pisno odgovori.
V zvezek/na list prepiši naslov AMINOKISLINE SO GRADNIKI BELJAKOVIN in vprašanja RAZMISLI IN ODGOVORI na strani 116 ter nanje s pomočjo učbenika pisno odgovori.
V zvezek/na list prepiši naslov BELJAKOVINE – vloge, zgradba in lastnosti ter pomen v življenju in vprašanja RAZMISLI IN ODGOVORI na strani 122 ter nanje s pomočjo učbenika pisno odgovori.
Delo je načrtovano za štiri šolske ure.
Snov ponovite in utrdite s pomočjo iučbenikov. Še več nalog pa najdete v spletni učilnici..
Če imate težave z AAI prijavo se, lepo prosim, preko e pošte obrnite na go. Natašo Vnučec (natasa.vnucec@slivnica.si) ali go. Natašo Čede (natasa.cede@slivnica.si).
Pri delu ti želim veliko uspeha 🙂